Gresi Sanje ve Anıl Sayan’dan ortak bir çalışma

dd76d605-852b-4324-9612-fa7bd08603ffBilgi İletişim Yönetimi Bölümü Öğretim Üyesi Doç. Dr. Gresi Sanje ve Araştırma Görevlisi Anıl Sayan tarafından kaleme alınan “Çevrimiçi sosyal medya, taraftar ve transfer ilişkisi” adlı makale, editörlüğünü Volkan Ekin’in üstlendiği “Türkiye’de Spor ve Medya” adlı kitapta yayımlandı:

“Küreselleşme ile birlikte spor kavramı da hızlı bir gelişme göstermiş ve günümüzde spor endüstrisi adıyla, dünyanın önde gelen beş endüstrisi arasındaki yerini almıştır. Sınır tanımaksızın kendi imparatorluğunu oluşturan bu kavram ‘spor pazarlaması’ olarak tanımlanan disiplin çerçevesinde: Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanları ile marka yönetimi ve medya ilişkileri açısından pek çok değişimi bünyesinde barındırarak gelişimine devam ettirmektedir. Günümüzde, bu değişim ve gelişimlerin etkileri elbette Türkiye’de de yoğun bir biçimde hissedilmektedir. İçinde bulunduğumuz sürecin akademik bir bakış açısı ile ele alındığı bu çalışmada, ülkemizde yaşanan örneklerin toplumsal boyuttaki etkilerinin yanı sıra sportif etkileri ve medya yansımalarına da değinilmektedir.”

Köprü Yayınevi/Araştırma Dizisi ve kitap hakkında daha fazla bilgi almak için: Idefix

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s